Následující ukázky jsou tu jen pro vaši představu. Nezapomeňte, že video můžete mít jakékoliv. Omezeni můžeme být jen rozpočtem nebo nebo nedostatkem fantazie.
Produktové kampaně
Videovizitka
Prodáme váš produkt za 15 vteřin. Na internetu často není čas na dlouhá videa. Ať jste velká korporace nebo instalatér, najdeme všechny produktové benefity a ty shrneme do co nekratšího videa. Na internetu obvykle víc než 15 vteřin pozornosti diváka nedostanete.
Dostupné pro všechny zájemce o online video.
Videoreklama
Reklama na Youtube, váš web nebo na socální sítě. Delší a obsáhlejší než Videovizitka. Vhodné v případě, když 15 vteřin nestačí a pro prezentaci potřebujete delší čas. Obvykle obsahuje kreativní nápad, který vytváří pointu celého videa.
Brandové kampaně
Image video
Pokud vytváříte brandovou kampaň, potřebujete video, které funguje. Bývá obvykle dražší a komplexnější než ostatní videa. Do rozpočtu je dobré započítat položky jako je vlastní komponovaná hudba a podobně. Výhodou je, že Image video bývá nadčasové a je možné ho použít pro budování obchodní značky po dlouhé roky. Samozřejmě pouze pokud se udělá pořádně.
Ostatní produkty
Portrét/Reportáž
Obvykle zahrnuje jeden natáčecí den, kdy kameraman spolu s redaktorem navštíví klienta a zjistí co, jak a proč dotyčný dělá. Reportáž tak, jak ji známe z TV, pouze v online videu a reklamě klient představuje svoje produkty a služby.
Motion Grafika
Obvykle animované vrstvy barev, grafiky a textů. Motion grafika znamená grafika v pohybu. Moderní způsob, jak předat informace a zaujmout diváka. Výhodné pro ilustraci témat, která se pro svoji složitost nebo nedostupnost nedají natočit na video.
Dokument
Video dokumentující nějaký projekt nebo událost. Založené primárně na rozhovorech s lidmi. Obdobně jako reportáž, jde o formát, který je jednoduchý a tudíž dostupný všem.